Jävla powerpoint

I dag hade vi vår gruppredovisning och det gick bra förutom på en liten punkt. Skolans dator ville inte leka med min powerpointpresentation. Så blev det med det! Nu är det endast 1 tenta kvar att skriva på tisdag samt uppsatsen som ska in innan 18:e.
På eftermiddagen satt Maria och jag och pluggade inför tentan när vi tröttnade tog vi en sväng på stan för att leta examensklänning till moi. Hittade en fin svart klänning, nu ska jag bara hitta en fin kofta att ha till. Klockan 16 infann vi oss i domkyrkan för genrepet inför examensdagen. Vi fick öva på hur vi skulle gå och vart vi skulle sitta.

Nu ska jag stoppa något i magen.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Vad hände med Powerpoint?

Postat av: Hannah

La: ja vad hände med powerpoint? skolans dator som har en nyare verison av powerpoint vill inte visa min, fastän det gick i datasalen..

2008-01-11 @ 08:14:35
Postat av: La famiglia

Märkligt. Som det heter; det ska funka!

2008-01-11 @ 08:43:34
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: jag blev rätt irriterad, men det gick bra ändå. Vi visste ju vad vi skulle säga i alla fall. Mankan aldrig lita på tekniken

2008-01-11 @ 08:47:44
Postat av: La famiglia

Bra att det gick bra. Och ni gjorde uppenbarligen inte generalfel nummer 1A, att använda sin Powerpointpresentation som pratmanus. Gott att höra.

2008-01-11 @ 09:31:14
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: powerpointpresentationen var inte den bästa ändå utan den hade vi bara för att lärarena ville att vi skulle ha det

2008-01-11 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback