Onsdag

Inte förs närmre 10.30 var jag på plats hos Maria. Vet inte riktigt vad jag pysslade med i morse men färdig i tid, det blev jag inte. Iofs kom jag i håg att ringa till Previa för att boka tid. Sjukhuset vill ha ett hälsointyg innan jag börjar jobba så då måste jag släpa mig till sthlm på tisdag em för att besöka Previa. Det passar iofs bra eftersom vi ska till banken samma eftermiddag. Två flugor i en smäll. 

Förvandlingen av Maria & co lägenhet var dramatisk. Det kommer bli så fint. De håller på och totalrenoverar och de ska flytta in på fredag så de börjar få lite panik. Men målaren var där i dag och vilken skillnad det blev. Syftet med besöket var att pilla med uppsatsen, trodde att vi skulle bli klara men det tog naturligtvis längre tid än väntat, men nu är det "bara" småsaker kvar.. Jag avvek en stund för att springa till optikern för att göra en synundersökning och beställa glasögon, så om senast 14 dagar kommer de. förhoppningsvis tidigare. Ä rlite trött på att pilla med linser varje dag. I dag kör jag dock utan vare sig linser och glasögon, det funkar också.. 

I morgon har vi redovisning i skolan så jag bör väl kanske ta och engagera mig lite i vad jag ska säga. Vet inte riktigt det.. Och så ska jag komma i håg att leta på en usb-sticka så att jag får med mig powerpoint-presentationen. Redovisningen är mellan 8.30-12 i morgon sedan måste vi sitta kvar hela dagen för mellan 16-18 är det genrep i kyrkan inför examendagen. Får passa på att tentaplugga mellan 12-16.

Nu ska jag plugga
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback