Onsdag

Upp 05.00, dricka te, spackla å så rejsa till sthlm. En massa snö ramlade ned från himlen och när jag närmade mig sthlm övergick det i regn. Spöregn. Vart tog vägen vägen? Tänkte jag en, två, tre gånger. 
Det blev en lugn dag på jobbet, fick sedan sällskap i bilen hem, sällskapet bestod utav Ylva. I uppsala  var/är det en massa snö. Sedan jag kom hem vet jag inte vad jag har gjort. Borde packa men istället tvättade jag håret. Ska fixa till håret sedan får vi se om jag får tummen ur och stoppar ned lite saker i flyttlådorna. De kartonger som är till hälften fyllda med böcker får jag nog packa fulla med kläder för att de inte ska bli för tunga. 
I morgon får vi nycklarna tilll lägenheten. 

huu så trött jag är, skulle lätt kunna krypa ned i sängen och sova tills klockan ringer 05.00 i morgon.    

Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång gick jag upp kvart sex, att gå upp fem borde berättiga dej till betald resetid med ob.

2008-01-30 @ 20:42:43
Postat av: Hannah

Ja det kan man tycka.. men skulle tro att arbetsgivaren säger: SKYLL DIG SJÄLV!

2008-01-30 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback