Schema

I förrgår "pratade" jag med Helena på msn och vi tyckte båda att det var dags för en lagottoträff innan jag flyttar från stan. Problemet är att det är lite ont med tid till det för min del. Men vi bestämde att vi skulle ha en träff den 26/1. Då har jag börjat jobba men antog att de inte skulle sätta in mig på en helg det första de gör.

FEL tänkt av mig!

I går fick jag mitt schema för de första fyra veckorna. Naturligtvisska jag jobba lördagen den 26. Börjar först 13.30 så jag hinner vara med på träffen en stund. Jag har tidigare funderat på om jag ska lämna Tristan hos mamma och pappa de två första veckorna på jobbet innan vi flyttar så kan jag koncentrera mig till fullo på jobbet. Frågan är om jag klarar mig utan Tristan så länge.. Nästan 14 dagar. Och om jag lämnar honom hos M & P då har jag ju ingen hund att ta med på lagottoträffen.. Å andra sidan är J utomlands med jobbet helgen 26-27 så då har jag ingen som kan se till honom medan jag jobbar.. Hmm får klura på hur jag ska göra. Det blir ju även billigare om jag lämnar Trisse hos mamma och pappa än att ha honom hos dagmatte de två veckorna. Och när jag slutar 21.30 sedan ska köra hem ca 1 h och sedan börja 07.00 morgonen därpå, då kan det vara rätt skönt att inte behöva lämna och hämta hos dagmatte. Iofs har det bevisligen funkat under 15 veckor i höstas. Men då har det varit praktik. Nu är det jobb på riktigt och jag vill ju vara på top för det.
Jag får klura lite..

Skulle inte förvåna mig om Basta eller Fixa börjar löpa om jag bestämmer mig för att lämna Tristan hos mamma och pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback