Vad var det jag sa?

man ska inte lite på kollektivtrafiken. Kom "ända" till Upplands väsby men där tog det stop men efter många om och men kom det ett pendeltåg som tog mig vidare men bara till Solna. I solna stod jag, förvirrad utan att veta hur och vart jag skulle ta mig vidare. Var på väg att ringa till Per för en vägbeskrivning men så hittade jag mig en buss som tog mig närmre sjukhusområdet. Till jobbet kom jag och i tid men inte så munter på kollektivtrafiken. 
Men eftersom det var fredag bjöds det på fredagsfika, denna fredag bestående av tårta, så då blev jag lite gladare. 

Men så skulle jag hem med den där jävla påfundet "kollektivtrafiken". I upplands väsby fick jag springa som en gnu för att hinna med upptåget. Hem kom jag i alla fall. Nu ska jag nog krypa i säng. I morgon jobbar jag kväll igen men det blir upp tidigt eftersom Helena och jag har lagottoträff. Tyvärr är jag utan min krulltott! :( Får hoppas att det dyker upp folk. Jag kan dock inte stanna så länge eftersom jag ska och jobba.  

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Välkommen till verkligheten :)

Postat av: Hannah

La: tackar!

2008-01-27 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback