Dagens badpojke

Inlägget kanske ska heta gårdagens badpojke. Får inte internetanslutningen på min dator att fungera men kom i dag på den briljanta idén att föra över fotona på en usb-sticka för att sedan slänga upp dem från J:s mac.

Tristan och jag är precis hemkomna efter en prommis till brunnsviken. Tristan fick bada och jag badade fötterna, det var riktigt skönt i vattnet. Tyvärr hade vi glömt bollen hemma men det gick bra att bada ändå tyckte Tristan. Det kom flera andra hundar som också ville plaska i vattnet. Bland annat en liten cairnterriertik som inte alls ville gå upp ur vattnet. Först när vi gick hemåt och hon blev ensam i vattnet gick hon upp!


Hälften lagotto, hälften utter.


Nej, jag har inga som helst planer på att gå upp ur vattnet.


Men matte, jag vill bada mer... (Detta var innan Tristan dök, stolle!)


Som straff bäddar jag i er säng när jag är blöt. :P

Under eftermiddagen har jag plågat Tristan genom att klippa håret mellan trampdynorna och klorna. Det är riktigt djurplågeri att klippa mellan trampdynorna säger Tristan i alla fall när man är så killig som han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback