Flexledig

Hurra hurra jag fick flexledigt i dag och i morgon är jag ledig eftersom jag ska jobba hela helgen. Mår dock inge vidare i dag. Hade köpt med mig mat till jobbet i går och under kvällen fick jag lite ont i magen och när jag kom hem fick jag ännu mer ont i magen och blev lite lätt illamående. Kröp i säng på en gång när jag kom hem. I natt vaknade jag och mådde pyton. Kräktes lite och mådde sedan lite bättre. Den där maten kan inte ha varit bra på något sätt.
I dag har Tristan och jag en riktig slappardag, känner mig inte riktigt fit for fight.. Ska rasta Tristan nu sedan blir det soffläge igen. Ska senare försöka skriva klart blogginlägget om helgen som jag började skriva på i går men som inte blev klart då.

Kommentarer
Postat av: salma

Nu är det senare..... Vi väntar med spänning på referatet från helgen.

Postat av: Hannah

Salma: ja jag vet. var väldigt seg i går.. ska göra ett nytt försök i dag

2008-07-10 @ 09:35:27
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback