Tisdag

har väl egentligen inget vettigt att blogga om, som vanligt. Eller jag har lite saker att gnälla om och tänkte blogga om det i går men då kom J hem så beklagade jag mig för honom istället så nu är det ur världen.
I går kväll skulle Tristan och jag gå långprommis men när vi hade gått en bit blixtrade det till och smällde direkt efteråt så då valde vi att snabbt trava hemåt igen. Tänk om blixten skulle slå ned i oss.

I dag är jag ledig och jag räknar antalet arbetspass jag har kvar tills det blir semester, 8 stycken..
Ska väl inte göra så mycket vettigt i dag, som vanligt.. Hade tänkt tvätta men det var fullbokat i tvättstugan. jag saknar en egen tvättmaskin..Eller vi har en tvättmaskin, den är bara inte inkopplad.
I dag ska jag försöka vara en god vän och höra av mig till gamla kompisar somd et var evigheter sedan jag pratade med.

In i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback