Tisdag

Är extremt trött, lyckligtvis har jag haft sovmorgon även i dag. Gårdagskvällen på jobbet var tuff för att jag var så jäkla trött, lyckligtvis var det lugnt. Räknar dagarna till semestern, hela 14 arbetspass kvar. Har lagt in önskan om flexledigt i morgon, förhoppningsvis får jag det.
I morse vaknade jag av att jag låg och balanserade på kanten, buffade på J för att han skulle flytta på sig så att jag skulle få mer plats. Hörde en djup snarkning från J, fast det lät inte som J utan mer som Tristan och när jag vände mig om så var det Tristan som låg  där, på rygg med tassarna i vädret, snarkandes. Sååå skönt att sova i sängen tycks Tristan tycka.
I går kväll när jag jobbade ringde J och undrade var jag hade gjort av godispåsen? Vilken godispåse undrade jag. Fattade inte vad han pratade om. Tydligen så menade han en svart godispåse med hundgodis som mamma fått som smakprov på WDS och som jag snodde av henne. Svarade att jag trodde att jag hade lagt den på matbordet. Fick till svar att den numera ligger i små små smulor under vardagsrumsbordet aka Tristans rövarkula. Det gick då upp ett ljus för mig att jag hade gett honom några godisar innan jag åkte till jobbet och då tänkte jag nog inte mig för utan lade den på köksbänken dvs lagottoåtkomligt och tydligen så föll godiset Tristan i smaken...
 


Kommentarer
Postat av: Mams

Den hundmaten/godiset ratade Fixa ......... hon spottade helt sonika ut det!!!!!

Däremot så föll det nya fodret, NN Preformence i smaken!!!! Fixa sorterade noggrant ut NN-fodret och åt det, kvar i skålen var RC-fodret ........... say no more

Postat av: Hannah

Mams: fröken kräsen..

2008-07-08 @ 11:45:36
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback