FAN!

Nu ligger ringfördelningen för Lilla stockholm ute här.
37 lagotto är anmälda. tyvärr går dvärgfulpudlarna före oss. jag börjar jobba 13.30, hade därför hoppats på att vi skulle gå först i ringen men nu gör vi inte det :P det är 28 dvärgfulpudlar före oss så förhoppningsvis hinner jag visa Tristan. Om inte annat får mamma eller Lotta visa Tristan åt mig. Kan även höra med mina arbetskamrater om jag kan flexa in en halvtimma-timma senare, borde kanse gå. Det är ju alltid roligt att stanna kvar under hela bedömningen. Men det är så typiskt..

Kommentarer
Postat av: Mams

Skönt att det inte var så många Lagotto!!
Trisse kan väl ta T-banan hem efteråt ........

Postat av: Hannah

Mams: tror du att det skulle vara så lyckats?

2008-03-03 @ 19:24:46
Postat av: Tuna

Lycka till då med bedömningen!

2008-03-04 @ 17:27:34
URL: http://tuna.bloggagratis.se
Postat av: Hannah & Tristan

Tuna: tackar! :D

2008-03-04 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback