Ledig

I dag är jag ledig efter att ha jobbat hela helgen. När andra är lediga då jobbar jag och när jag är ledig så jobbar "alla" andra. Vaknade i morse av att Tristan låg raklång på rygg tvärsöver min rygg och med huvudet på J och benen i luften, snarkandes. När jag efter lite ansträngning kom över på rygg grymtade Tristan bara till och gjorde inga som helst ansträngningar för att flytta på sig, utan låg kvar på mig. När J gick upp fick jag lite mer plats i sängen och puttade då ned Tristan så att han istället låg brevid mig med huvudet på min axel. Myys. Finns det något bättre sätt att börja en morgon?
Vi tog sedan en riktig långprommis i Haga. Solsken och snö. Dödshärligt sa Tristan och rullade sig gång på gång i snön. Såg mer ut som om jag var ute och gick med en snöboll i koppel än en hund. Naturligtvis glömde jag kameran hemma.

I dag ska jag bara slöa och tvätta.

Kommentarer
Postat av: Mams

...... och jag hade två snöbollar med mig på lunchen!!!!

Postat av: Hannah

Mams: dubbelt så bra! :D

2008-03-25 @ 16:47:46
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback