Ont i fötterna

det är vad jag har. Vid lunchtid gick Tristan och jag på prommis i 1½ h. När vi kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning. Sedan gick J och jag till Haga Parken och fjärilshuset för att möta upp mamma, pappa, Ulla, Hasse, Sofia och Terje. I Fjärilshuset åt vi god mat, gott fika och hade en trevlig stund. Mamma, pappa, Ulla och Hasse begav sig sedan mot örebro igen medan J, jag, Sofia och Terje gjorde sällskap in till stan. J och jag var in på en helt suverän matbutik. Jeezz vad mycket goda ostar de hade där. Mums! Sedan travade vi hemåt i en ganska ordentlig omväg. Nu gör mina fötter ont. Tristan vill med all säkerhet gå ut nu men han får snällt vänta en stund.  

Egentligen borde jag ha varit i göteborg i dag för att bevaka mina intressen vid SLRK:s årsmöte. men men hade inte riktigt orken att åka ned. Nu väntar jag med spänning på att på något sätt få en rapport från årsmötet. Någon som varit där?

Kommentarer
Postat av: Mams

Tack!!! för en trevlig "date" i Stockholm. Jag skulle ju oxo varit på årsmöte, träffat bror och "gud vet allt" idag
...........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback