Stora torterardagen

Enligt Tristan.
Vi har klippt klorna, klippt håret mellan trampdynorna. tristan hade stora hård bollar av sand/grus och hår.  Vi avslutade det hela med att rycka håret i öronen. Tristan och jag tog sedan en långprommis runt Haga i spöregn.  Husse ville inte följa med eftersom han inte har några regnkläder. När vi kom hem blev det bad och schamponering av Trisse. Huu vad man utsätts för säger Tristan. Nu sitter han och nästan skakar, tror nog att han fryser. Ska svepa in honom i en filt och mysa lite.

Kommentarer
Postat av: Mams

Stackars Tissetatten .........

Postat av: hannah

Mams: jaa det är jättesynd om honom

2008-03-01 @ 19:03:43
Postat av: Helena o Tosca

Hälsa husse att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder - och har man dåliga kläder får man skaffa bättre.

Har varit regn här med idag, hela dagen. Såna dagar så uppskattar jag på ett sätt att ha hund (man kommer ut), samtidigt som jag gärna skulle slippa ha hund (man får stanna inne).

2008-03-01 @ 21:40:31
Postat av: Hannah

Helena: det är precis vad jag brukar säga åt honom..

mm det har varit regn hela dagen här med, och hela natten och det regnar fortfarande

2008-03-02 @ 08:18:41
Postat av: malte o snoken

å så grymt! sånt där gör de med oss oxå...fast då får vi nästan ett helt paket korv för annars är det omöjligt påstår matte....mums

2008-03-02 @ 14:36:37
Postat av: Tristan

Malt & Snok: mmm det är en pina att utsättas för dessa plågor men efteråt tycker jag att det mest är mysigt. man får ju vara nära matte

2008-03-02 @ 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback