Apans timme är slagen

vad menar hon nu tänker ni säkert nu, det gör jag också. J sitter och tittar på någon konstig kinesisk film och när jag precis tittade på tv:n så stod det just det. Blir en bra bloggrubrik tänkte jag. Annars så har jag inte så mycket att blogga om, därav bristen på inlägg. Har jobbat hela helgen, lite synd eftersom det varit så fint väder.. och jag antar att det säkerligen kommer spöregna på tisdag när jag är ledig?! Kvällspass var det som gällde i dag, det var rätt lungt på jobbet, hann pyssla med lite annat. Vi hann även fika på balkongen med jordgubbar som vi fick av en patient. Tristan har varit med J till hans jobb på eftermiddagen, där har de ac, kan tänka mig att det är rätt skönt om man är lagotto. Nu ska jag stax gå och lägga mig. 05.25 ringer klockan och då är det bara att skutta upp, pigg och glad.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jonsson

Vad gott det låter med jordgubbar.....Ni har sol och hos oss regnar det. Du skall se att ni får fint väder på tisdag då du är ledig. Hoppas att nästa helg blir fin för oss och inte regnig och blåsig som denna helg då har vi lagottodagarna och skall vara ute hela helgen så då vill jag verkligen ha bra väder.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback