Skratt

Jösses vad roligt jag har haft det på jobbet i dag. Har en patient som är så fruktansvärt rolig. Personen är 90+ och när jag och en usk:a stod inne på salen för att hjälpa personen med en sak så ringde personens telefon, personen svarar: Bårhuset!
Uskan och jag höll på att garva ihjäl oss (ha ha). En del är bara för härliga! Så himla rolig.
Undra bara vad personen i andra ändan av luren tänkte..

I morgon ska jag försöka smita från jobbet något tidigare så att jag kommer ut ur stan innan den värsta ruschen. Tristan och jag ska åka hem till mamma och pappa och vara där i helgen och mysa. Anledningen till att vi åker är för att J flyger till Italien i morgon med jobbet så det verkar tråkigt att sitta ensam här hela helgen.


Kommentarer
Postat av: pappa

Du har väl inte glömt oljan?

Och kör försiktigt mycket blåvita bilar ute nu.

2008-05-15 @ 18:41:54
Postat av: Hannah

pappa: ska fylla på den nu i kväll.

de kommer inte hinna se mig ;)

2008-05-15 @ 19:07:35
Postat av: Ofelias Matte

Ta det lugnt i trafiken. Bättre att framkomma än omkomma. ;) Ha en mysig helg hos dina föräldrar. Man bir aldrig för stor för att åka hem till föräldrarna och bli lite ompysslad.

Ps Alla är inte blåvita....

2008-05-15 @ 21:11:10
Postat av: molle

TuT TuT TuT

Känner du igen ljudet.. blå vita bilar..

Postat av: Cavvetjejerna

Verkligen sjuk humor på den gamlingen. Ha, ha...

2008-05-15 @ 21:36:55
Postat av: malte o snoki

härligt med gamlingar som fortf orkar skämta om sitt tillstånd!

2008-05-16 @ 09:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback