Intet nytt

Har väl egentligen inget spännande att blogga om. Same old same old.
På morgonprommisen kom det fram 2 pers inom loppet av 5 minuter och frågade om det var en Lagotto jag hade och hur de var osv.. Båda var intresserade av att skaffa en.

I går kväll blev jag lite lätt irriterad på J som då kom på att han skulle bort på något tjosanhejsan i kväll med jobbet, och jag jobbar ju kväll i kväll. Hade han kläckt ur sig det tidigare hade jag kunnat byta till dag.
Istället fick jag jaga rätt på  E och höra om hon kunde gå senare med Tristan och ge honom mat osv.  Efter lite krångel blev det bestämt att J skulle åka hem vid 16 och gå ut med Trisse och E komma vid 19-20 tiden och gå ut med honom. och när allt var klappat och klart kom J på att det inte var i dag han skulle bort utan i morgon.. Och då är ju jag hemma på kvällen.. Då var det bara att börja rodda om igen. Stackars E vad vi håller på och bråkar med henne och ändrar tider.. Tur att hon är så anpassningbar..

Kommentarer
Postat av: Erika

Förlåt att jag bara läser din blogg sporadiskt, men är den vit nu för att fira snön? Jag vill oxå ha snö, mycket snö som inte smälter bort.



Söndagsstek i allmänhet är en genial uppfinning, försöker få till en i månaden av olika slag. Mmmm

2008-11-18 @ 12:15:17
Postat av: Hannah

Erika: du är förlåten. Tack för kortet.. skulle ringa dig men det har inte blivit av.. Nope bloggen är vit bara för att jag inte kunde komma på någon annan färg som jag ville ha..



mm söndagsstek is the shit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback