Back on track

När jag väl lyckas logga in på bloggen på min dator tappar jag usb-grejen (dvs trådlösa nätverkskortet) i golvet för hundrade gången så nu går det inte att surfa på min dator. Tur att jag kan sno Js macbook istället och att vi ska hem till mamma och pappa i helgen så att pappa kan laga usbgrejen.
Förövrigt så har det inte hänt särskilt mycket spännande den senaste tiden. Jobbar mest och när jag inte jobbar myser jag med Trisse, min lille gosegris. I gårkväll/natt vaknade jag till när J skulle gå och lägga sig. Han vek undan täcket för att lägga sig men kom förmodligen på något att göra/kolla. Tristan såg sin chans och snabb som en vessla hoppade han upp och lade sig tillrätta med huvudet på Js kudde. Jag pussade på Tristan och han borrade sig ännu längre ned i kudden och suckade ljudligt, precis som om han ville säga: mmm här ligger jag så bra så bra! Måste säga att Tristan har vissa likheter med Sir väs i Robin Hood..
Det ryktas om att det kan tänkas bli snö i morgon, hoppas att det inte bli snö här i trakten eller i örebrotrakten för mina vinterdäck är i örebro...

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback