Måndag igen

Skulle egentligen vilja skriva ett inlägg om Parisresan men det tar för lång tid. Får göra det en annan dag.

Då var det måndag igen, helgen försvann i ett naffs. I lördags hann jag slappa en liten stund vid datorn och passade då på att läsa i fatt era bloggar. Slappandet varade inte särskilt länge för sedan satte vi i gång och städade lägenheten. Medan J tokade golvet så duschade jag och när jag kom ut ur duschen dök E, N och A upp. N och A spanade på vår lägenhet och pratade en stund innan de gick vidare. E stannade kvar och fikade med oss. Alltid lika roligt att träffa E, då hon bor i Lund ses vi inte så ofta.
Klockan blev plötsligt 17.00 och då var vi tvugna att slänga ut E för att springa till affären och handla middagsmat. Hann nästan bli klar med maten innan moster E och kusinerna E & E ringde på dörren. 
Det blev en trevlig kväll med god mat, gott vin och trevligt sällskap. Vi har träffats väldigt sällan de senaste åren, det har väl gått 5-6 år eller så mellan gångerna. J och jag sa att vi får ta och åka nedåt landet nästa sommar och hälsa på dem.

I går spenderade jag hela dagen på jobbet, 7-21.30 dagen gick förvånasvärt fort. I kväll är det kvällspass som gäller.
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne och Galotterna

Varför ska det alltid vara så, att roliga saker klumpar ihop sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback