Höst

Då var sommaren över för denna gång och den första höstmånaden är här. Det är inte mig emot, jag gillar hösten. Att värma sig med mysiga tröjor, elda ljus, dricka te och sitta invirad i en filt. Och Tristan han älskar att rulla sig i höstlöven.
I morse när jag vaknade frös jag,  hade kastat av mig täcket och jag tror att det nog börjar bli dags att stänga sovrumsfönstret på nätterna. När Tristan märkte att jag var vaken hoppade han genast upp i sängen och gossade ned sig bredvid mig. Lagottomys är ett utmärkt sätt att värma sig på när man fryser.

Är fortfarande sjuk. I lördags kände jag mig bättre men i lördags kväll fick jag ont i halsen igen och i går var det ännu värre. I dag känns det någolunda bättre, men det är fortfarande enorma mängder te och honungsvatten som gäller. Tänkte jag skulle släpa mig till jobbet i morgon, finns lite andra saker jag kan göra än att ha patienter. Ska ringa och prata med personalansvarig om en stund. Börjar bli trött på att gå runt hemma och drälla, jag vill jobba.  

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Jag känner igen det där. Det är trist att gå hemma hela tiden, man blir så rastlös. Jag blir dessutom så lat av att vara hemma, vilket jag vet, så det är bättre att hålla igång.

Krya på dig!

2008-09-01 @ 18:55:58
Postat av: Hannah

Helena: ja det är verkligen hur tråkigt som helst. i alla fall efter ett par dagar

Postat av: Mams

Det är rätta takter ...... gå inte hemma och dra benen efter dig!!!!!!!!

2008-09-02 @ 18:11:52
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Mams: nope det är ju inge roligt!

2008-09-02 @ 18:27:08
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback