TerminatorTristan

har varit i gång igen..

Ni som visade era hundar på WDS kommer säkert ihåg de där små "godispåsarna" vi fick, med WDS-loggan på och som man kan ha godis i. Jag tycker att den var rackarns praktiskt och jag har varit himla nöjd med den. Har alltid godis i den och när vi går ut på prommis sätter jag fast den i byxorna.. 
När jag kom hem från jobbet i går låg denna praktiska sak i tusen små bitar i Tristans näste (dvs under vardagsrumsbordet). Tristan var som vanligt överlycklig över att jag kom hem och skuttade och hoppade runt mig men när han såg att jag såg vad han hade gjort så blev han väldigt dämpad, såg ut att skämmas och gick och lade sig i bian.. 
Jäkla hund.
Detta är tredje "godispåsegrejen" som han förstör för mig. Han verkligen demolerar dem i små små bitar. 
Jag är alltid noga med att lägga slaktbara saler där Tristan inte når, men jag har glömt att informera E om att göra detsamma. E är vår nya doggywalker. Hon är en italienskutbytesstudent som rastar Tristan åt oss varje dag när vi jobbar. E är en så trevlig och rolig tjej, Tristan får öva på sin italienska och jag på min engelska. Vi betalar henne en fast summa per dag och sedan så går hon minst 45 minuter med honom, oftast är de ute i minst 1 timma. Jobbar jag dag kommer hon vid 12-tiden och jobbar jag kväll kommer hon vid 16-tiden. Perfekt med en människa som är flexibel.      


Kommentarer
Postat av: La Famiglia

....och hur förvånad är jag på en skala ett till tjugo miljarder över att Tristan än en gång slaktat en godispåse?

Postat av: Helena o Tosca

Det är nog Tristans kall här i livet tycker han, att slakta godispåsar.

2008-09-24 @ 18:23:50
Postat av: Monkan

efter sin förbättrade Italienska kanske det är maffiosoTristan istället;)

2008-09-24 @ 23:05:54
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/
Postat av: Hannah

La: inte alls?

2008-09-25 @ 10:32:25
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Helena: ja han tycks onekligen tycka det..

2008-09-25 @ 10:32:47
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Monkan: ha ha. ja då får folk eller rättare sagt hundar akta sig!

2008-09-25 @ 10:34:19
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback