Sprängande

I går morse vaknade jag med dunderhuvudvärk och det höll i sig hela dagen för att göra det hela lite roligare var jag illamående och yr till och från. Flera av mina kollegor har haft samma symtom. Huvudvärken hänger med i dag ockå.

I morgon har jag förhoppningsvis flexledigt. Flexledigt innebär dock att man inte får lämna staden utan man måste vara tillgänlig. Min plan är att åka hem till mamma och pappa i helgen. Får se när i morgon jag kan åka. Om jag behöver komma in och jobba så lär de ringa på morgonen vid 07. Har de inte ringt då så tänker jag åka framåt förmiddagen.
Lite lägligt så är det ju utställning i västerås på lördag så då kan jag följa med mamma dit och titta på massa lagotto och prata med trevliga människor. :D Och så fyller farfar år och sommardäcken ska på bilen..

Nu ska jag försöka att fixa till inlägget om förra helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback