Slut på det roliga

Nu har jag nog jobbat sista natten på ett tag. Personen som jag har jobbat för är nu åter från sin semester.
Det har gått mycket bättre att jobba natt än vad jag hade väntat mig. I natt var det dock ganska mycket att göra, men natten gick snabbt.
Fick i förra veckan reda på att det fanns en nattjänst och den hade precis blivit tillsatt. Hade jag vetat om den hade jag lätt sökt den. Man jobbar färre timmar och dagar jämfört med om man jobbar dag, dessutom är det bättre betalt.
Förhoppningsvis kommer det dyka upp en tjänst i framtiden och då kommer jag vara framme.
Det har varit otroligt skönt att vara hemma på dagarna, man är märkbart mer ledig.. Man jobbar 19 pass på 6 veckor till skillnad från på dagen då man jobbar femhundraelva pass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback