besöket på operan

I går var jag ju ledig och hade då hela dagen på mig att göra ingenting eller för att göra det jag borde göra. Ändå fick jag stressa som en gnu för att bli klar och hinna till operan till 19. Jag hann men det var lite stressigt.

Det var en mycket mäktig känsla att vara där på operan. Jag har aldrig varit där tidigare och att lyssna eller att se på opera på tv är inget som jag finner särskilt underhållande. Men att vara där, att sitta och lyssna och se så nära det var mäktigt. De var helt suveräna. Själva byggnaden i sig (inuti) är ju så vacker, speciellt guldfoajén. 
Det var även roligt att träffa några av Js kollegor, det var företaget som hade fixat biljetter. Detta brukar de tydligen göra lite då och då :D Jag går gärna igen.

Vi var hemma efter 23 och jag kom i säng ganska snart men kunde inte alls somna. Framåt 01 somnade jag och när klockan ringde 05:15 var jag inte lite trött. Dagen gick dock bra ändå, nu på eftermiddagen var jag på en jätteintressant föreläsning, tyvärr var jag så trött att jag knappt kunde ta in något. 
I morgon och på torsdag är jag på utbildning så då blir det lite sovmorgon. :D med sovmorgon så men jag i detta fall 1 h eller så.  

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej vännen, du har blivit utmanad, ja jag vet,, jag har inget bättre för mig=) så du går på operan nu för tiden...=)

Postat av: Ulrika Jönsson

Här har man missat mycket då man varit ute och flackat o farit. Fy sjutton vad orolig du skall ha varit. Skickar en jättekram till prinsen och hoppas att han fortsätter att må bra. Vi håller alla tummar o tassar!

Roligt att du oxå kunde unna dig något speciellt för dig även fast schemat är tajt men ibland mår man bra av att få göra lite annat som inte är det vanliga!

2009-03-06 @ 19:22:03
URL: http://lagottotito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback