On the countryside.

Flexade ut från jobbet rätt tidigt i går, det var så pass lugnt. Hojade hem, packade det sista sedan packade jag in alla saker och Tristan i bilen därefter drog vi.
Det blev ett stopp i Kvicksund där det bjöds på; glutenfria pannkakor, valpmys, hundmys och klippning. Tack för hjälpen Lotta. Valparna var såå söta, mmmmys.
Fortsatte sedan färden hemåt mams och paps.

I dag ska jag in till örebro för att klippa mig och shoppa födelsedagspresenter. Ska även se om jag kan jaga ned någon gammal kompis som har tid att hänga med mig. Vid 20-tiden i kväll blir det återigen en tur in till Örebro denna gång för att hämta upp J som kommer med tåget. 

Tjing tjing  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag också träffat valparna. Oooh va de var söta, mycket sötare än på bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback