Höll på att bli årets första bad.

I går var vi och gick i Bergianska trädgården, väldigt fint och det höll på att bli väldigt blött...

Bergianska ligger fint vid brunnsviken. Vatten + lagotto = med sant. 
Vi gick på en stig längs vattnet och Tristan var helt tokig, så som han alltid blir i närheten av vatten. På ett ställe var det en liten strand, gick ned med Tristan där för att han i alla fall skulle få bada tassarna. Ville inte och fick nog inte heller för den delen släppa Tristan i parken. Tristan plaskade runt i vattenbrynet. 
Sedan bestämde jag att vi skulle gå vidare, sa åt Tristan att vi skulle gå, och han följde motvilligt med några steg för 
att sedan kasta sig ut i vattnet igen. Jag som inte var beredd på detta tvära kast flög som en vante efter och höll på att plumsa i vattnet. Hann dock stanna i tid.
Det Tristan fick syn på var två personer i varsin Kanot/Kajak som han tydligen ville apportera..
Stolle!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, ja det är det där jag har att vänta förstår jag.

Postat av: Tito

Tänk vilken jättepippi du hittade ute i vattnet! Vilken syn det hade varit om du fått matte med dig i plurret!

2009-05-04 @ 19:36:53
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Stella med matte Lotta

Ja, vatten kan de ju inte motstå :-) Har själv varit på väg att plumsa i flera gånger!!

2009-05-05 @ 14:55:55
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback