Samtal

Det ringde precis en sköterska från endokrinmottagningen. De skulle hosta upp en tid till mig snart förhoppningsvis denna vecka. Här går det undan! :D
Först och främst ville de att jag skulle ta prover igen, komplettera med ett leverstatus. Har läst att det ska tas innan behandlingsstart.
Kunde jag komma dit och ta proverna idag undrades det, niet börjar jobbe om 2 h. Undrade om jag kan tvinga någon av våra läkare att ordinera prover och sedan faxa svaren. Oj, hej och hå vad det var besvärligt und so weiter.. J
ag gillar inte hon som ringde. Hmpf!
Får väl släpa min röv till det sjukhuset i morgon bitti (fast då ska jag ju tvätta håret) för att ta prover.

Jag är för ett och samma journalsystem för alles.

Kommentarer
Postat av: Mams

Skönt att det börjar röra på sig så du får rätsida på det här.

Kramen

Postat av: Magnuz

Lite dimmigt här fortfarande, men jag är väldigt glad att det rör på sig så fort.

Och ja, ett allmänt journalsystem vore en välsignelse för många. Hoppas det går bra på jobbet så får vi höras imorrn. Kram.

2009-05-11 @ 14:16:20
URL: http://magnuznord.blogspot.com
Postat av: Lee

Hej kära Hanna! Bah! Jäkla byråkrati!! Bah!! Hon, ssk var väl trevlig i telefonen? Eller är hon också med i de "leas" gäng? skratt Nu hoppas jag att det blir ordning på torpet och att du slipper vänta. Kan du inte ordinera prover på dig själv?? He he Eller jag kan göra det!! asgrv Äh ha det så gött tills vi ses nästa gång. Kram från Pep-ssk Lee

2009-05-11 @ 14:43:08
URL: http://letters-2-lee.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Skönt att det börjar röra på sig och att du kanske snart får besked om vad du har. Vi tänker jättemycket på dig och hoppas att du snart är fit for fight igen!

2009-05-11 @ 18:05:29
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Helena o Tosca

Krya på dig stort! Hoppas du mår bättre snart!

Kram från oss

2009-05-11 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback