Planerad ledighet

I dag är jag ledig, igen. Denna gång är det dock schemalagd ledighet eftersom jag jobbar helgen. Nu är jag inte ledig förs nästa fredag. Många dagar på raken, men onsdag och torsdag är jag på utbildning och det är inte så krävande.

I dag är det även städdag. Jag gick ut en sväng och när jag kom hem 2 h senare var det rent och fint :D Sweetness.
Svängen jag gick var en hundlös sådan. Gick bort till fältöversten för att spana på vårjacka, dock utan framgång. Det blev  favorithandkrämen från Loccitaine och ett par tygskor istället. Tygskorna är ju lite tidigt att använda, måste dock ha några skor att ha tills man kan börja gå i sommarskor, frågan är vad det är för skor?
Passade även på att byta batterier i båda mina klockor som har stannat. På vägen hem gick jag förbi en frisörsalong för att köpa mitt favoritschampoo och balsam. Mia, nu har jag äntligen hittat det. 
När jag ändå passerade
lakritsroten var jag tvungen att gå in och köpa lite god lakrits. Sussi, har du varit där än?

Nu ska jag vila mina fötter innan jag går en sväng med prinsen

Kommentarer
Postat av: mia

Så bra att du hittat shampot =).

Postat av: Hannah

Mia: nu kan jag äntligen tvätta håret igen ;)

2009-03-26 @ 16:51:14
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Stella m matte

Oj vilken tur att jag bor långt från den affären, lakrits är såååå gott! Hoppas att du får en trevlig arbetsvecka!

2009-03-26 @ 19:04:48
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Stella m matte: vi bor farligt nära butiken, några minuter bara..

2009-03-26 @ 19:23:28
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback