Bävernylon.

Klockan 05.00 var det -18 grader här i Uppsala, nu är klockan 07.00 och det är dags att gå ut på morgonpromenaden, tror inte att det är så mycket varmare nu.
Jag önskar att jag hade en varm bävernylonoverall....  men det är ju önsketänkande, det får bli långkalsonger, jeans och mjukisbyxor över.
Det kommer vara lagom roligt att skrapa rutorna på bilen, isen är omöjlig att få bort när det är så här kallt. Ett garage står högt på min önskelista eller en motor samt kupévärmare skulle inte vara fel heller.

Kommentarer
Postat av: cos

har din bil ingen motor? ;)

Postat av: cos

fast du verkar inte vara ensam om att optimera bort bindestreck. se länken nedan för en roligare variant. (:

Postat av: Hannah

Cos: mm jag glömde bindestrecket, hade lite bråttom i morse när jag skrev

2007-02-21 @ 13:34:13
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback