Borde och måste.

Tristan är helt slut efter skattjakten även om den inte varade så länge, medan vi var nere på stan passade vi på att hänga en stund på Juridicum samt hämta en bok på biblioteket. Maria & jag skulle egentligen på skivstångspass nu på förmiddagen men jag tyckte att hitta pengar verkade mer spännande... Får se om jag släpar mig i väg på något annat pass i eftermiddag. Nu hade jag tänkte gå på långpromenad eftersom det bara blev en kort promenad i morse men Tristan ser ut att må så bra när han ligger och snarkar under vardagsrumsbordet. Det rycker i Trisses läppar och tassar, tror att han drömmer om alla grisöron han tror att vi ska köpa nu. Det kanske är lika bra för jag måste måste måste verkligen plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback