Aj säger en läspande Hannah.

Tidigare i kväll bakade jag kladdkakor. Medan den andra kakan stod i ugnen pratade jag med mamma i telefonen. När kladdkakan var klar tog jag ut den och fortsatte prata i telefon. Hade lagt på after eight på kladdkakan som hade smält och runnit lite på kanten tog därmed en sked och pillade bort lite after eightsmet och utan att tänka mig för eftersom jag pratade i telefonen så stoppade jag in skeden i munnen. Smeten brände sig fast uppe i gomen invid framtänderna. Med telefonen i ena handen och skeden i andra tog det en eller två sekunder innan jag kunde avgöra att det var sked jag skulle kasta för att sedan pilla bort den fastbrända smeten. Nu har jag en stor vit blåsa som gör jätteont. Den har även den fina inverkan att jag läspar rätt kraftigt. Vilken tur att jag börjar ny praktikplats i morgon! :P  

Det som garanterat är tur är att det sitter i munnen, skador i munnen läker lyckligtvis väldigt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Aajj!!

2007-10-01 @ 21:21:03
Postat av: Hannah

helena: aj var rätt ord


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback