Då är det morgon igen

efter en tuff natt. Tristan har hostat jättemycket vilket resulterade i att jag vaknade jätteofta. Det positiva (om man ska se det så) är att Tristans hostande fick upp husse ur sängen skapligt tidigt, han har en tendens att snooza en del. Han ställer klockan på 06 men kommer oftast inte upp förs 07. På hans kontor är det ändå knappt ingen som är på plats innan 09. Men som sagt i morse var han uppe efter första eller andra ringningen tror att det kan bero på Tristans kraxande. Tycker synd om stackars Tisse (sägs läspande, se tidigare inlägg) han har nog inte heller sovit särskilt mycket i natt. Jag borde få vavva i dag men första dagen på praktiken borde man få vara på plats. Dagmatte C tar hur som helst emot Tristan, den andre hunden har hon inte inplanerat någonting. Hon har försökt få tag på ägarna men utan framgång. Så de får skylla sig själva att de inte hör av sig.

Nu ska jag försöka äta frukost, får nog dricka mitt morgonte med sugrör. :P

Kommentarer
Postat av: Rose

Dricker också morgon te med sugrör :D

Postat av: Hannah

Rose: det funkade dock att dricka utan sugrör, det var dock värre att äta smörgåsen...

2007-10-02 @ 07:51:14
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: pappa

Smörgås det är väl ingen fukost?
Ne gröt skall det vara !!!
Själv är jag fortfarande mät efter Oxfilen och grattängen som vi intog på Bryggeriet (som ligger på nedre delen av avenyn)
God morgon

2007-10-02 @ 07:59:13
Postat av: Hannah

Pappa: grovt bröd är en utmärkt frukost! Ush det är äckligt att vara så mätt.

2007-10-02 @ 08:13:25
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback