Då tar jag gardinen och går.

Eftersom det är endast korta prommisar som gäller för Tristan är han lite uttråkad. Och eftersom jag måste skriva på min hemtenta som för övrigt inte tycks skrivas av sig själv. Har knappt fått någonting gjort i dag. Får helt enkelt lägga på ett kol i morgon och skriva av bara den. Arbetar ändå bäst under press. Hmm nu kom jag av mig, vart var jag? Jo eftersom jag pluggar och långisar är ett big NO NO så har jag gjort mitt bästa för att aktivera Tristan inomhus. Efter lunch gömde jag godis som han fick söka reda på. Hade lagt någon godisplutt under gardinen vilket resulterade i att Tristan tog tag i gardinen och gick i väg. Alltid har man något att skratta åt.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Ja, man har sällan tråkigt med en lagotto i huset.
Hur går det med hemtentan, ska du med och kolla imorgon? (och vara fotograf??)

2007-10-03 @ 21:33:23
Postat av: Hannah

Helena: det har man verkligen inte *S*
Hemtentan går sakta och inte ens säkert framåt, måste bli klar i morgon, blir jag klar i skaplig tid hänger jag nog med. vilken tid?

Postat av: Helena o Tosca

Åker nog hemifrån strax innan 17 (samling 17.30 och jag vill vara ute i god tid då jag inte har en aning om hur det går till....)

2007-10-03 @ 22:02:36
Postat av: Hannah

Helena: ha ha total ovisshet inför en tävling är ju alltid härligt! Har ni tränat något? Åker du bil så att jag kan åka med om jag ska med?

2007-10-03 @ 22:04:54
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Helena o Tosca

Vi har tränat agility förut och vi kan ju hindren, däremot vet jag inte riktigt hur allt går till på en sån tävling. Så ja, det blir lite spännande.
Jag har bil imorgon.

2007-10-03 @ 22:24:35
Postat av: Helena o Tosca

Återkommer på telefon (mobilen säkert) imorgon, då det är dags för sängen nu, tidig morgon imorgon.

2007-10-03 @ 22:25:22
Postat av: Hannah

helena: då är det bäst att jag jobbar på i morgon med min hemtenta. vi hörs i morgon.

2007-10-03 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback