Dammsugaren Tristan

lyckades hitta ett stort kycklinglårben som han snabbt tryckte in i munnen men jag grävde ut det lika snabbt. Varför kan inte folk använda sig av papperskorgar för att slänga skräp?

I morse fick Trisse springa av sig inne på planen. Han kom springandes i full fart mot mig eller rättare sagt mer eller mindre rakt igenom mig. Lyckligtvis tog jag precis i rätt ögonblick ett steg framåt så Tristan sprang mellan mina ben. Hade jag inte tagit ett steg framåt hade han dundrat rakt in i mig. Efter att han hade sprungit mellan benen på mig stannade han upp och tittade på mig och såg ut att tänka: Oj stod du där! 
Stolle sa jag!   

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Vi ska till planen imorgon bitti (runt 9-snåret). Men du kanske har praktik då?

2007-10-18 @ 20:59:49
Postat av: Hannah

Helena: jag är ledig i morgon så vi kommer till planen vid 9-tiden

2007-10-18 @ 21:41:45
Postat av: Yvonne

Kycklingben är ju ingen höjdare. Tur du hann med att gräva ut det.

Hoppas ni får trevligt i morgon.

Postat av: Hannah

Yvonne: en annan gång hittade han ett revbenspjäll. Ett par minuter bort från fyndplatserna ligger ett stort köpcentrum. Antar att folk handlar och äter när de gå hem.

2007-10-19 @ 08:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback