Fredag igen.

Ännu en dag då jag är ledig. Att vara ledig i veckorna resulterar dock jobb på helgen. Ska vara på praktiken både lördag och söndag kväll. 12.15 -21.15. I morgon kommer svärmor, svärfar och lillebrodern på besök och kommer stanna ett par dagar. Men eftersom jag som sagt är på praktiken kommer jag knappt se röken av dem.

Tristan och jag började dagen med en sovmorgon och lite lagottomys. 08.45 begav vi oss ut på prommis och mötte sedan Helena, hennes mamma, Tosca och Cimba. Vi tog ett par varv inne på planen sedan blev det en sväng i området. 10.30 var Trisse och jag hemma igen. En ordentlig morgonprommis, nu ligger Tristan och snarkar nöjt i bian. Jag sitter och förbereder mig mentalt för att städa. Ska även ta och tvätta ett par maskiner. Något annat jag ska ta tag i är att börja skriva på mitt CV. Det börjar bli dags att söka jobb.

Ett big big whä är att jag tappade min mobil i asfalten vilket resulterade en krosskada i glaset precis där den lilla skärmen på utsidan är. Damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback