Freitag

Ja ha! Då var det fredag, tom fredagkväll. Och för det flesta av er där ute betyder det  förmodligen helg och ledighet. För mig innebär det praktik, upp 05.00 både lördag och söndag.

I dag har jag träffat min trevliga handledare, en urgullig och trevlig tjej. Kom även underfunn med att en av skötarna samt en annan av personalen var hundintresserade. Det blev en del utställningssnack. Skötaren visade sin hemsida, han och hans fru har tydligen kennel och föder upp borderterriers. Annars så har dagen mest spenderats med att läsa journaler. Nu har jag lite koll på vad det är för folk jag har att göra med....
 
I kväll blir det slappa i soffan


Kommentarer
Postat av: Yvonne & Totti

Den arbetstiden är jag inte avis på....

Postat av: Mams

Jag håller med Yvonne där, inte ett dugg avis!!!
Men sedan är väl du ledig när vi andra går till våra jobb!!????

2007-10-06 @ 08:26:42
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Yvonne: nää, det är rätt motigt att gå upp då.

2007-10-06 @ 16:08:11
Postat av: Hannah

Mams: ja det är då när jag är "ledig" som jag måste skirva alla hemtentor

2007-10-06 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback