Gårdagens bilder.

Blev inte några höjdarbilder i går, jag skyller det på J som var den som höll i kameran. Men jag lägger upp några bilder ändå.

image196
Tristan letar tryffel och Ia tittar på

image197
Att gräva i skogen, det är livet tycker Tristan

image198
Att ta kort på Ia och Tristan tillsammans var inte det lättaste då de sprang åt varsitt håll hela tiden

image199
Ännu ett misslyckat försök.

image200
Ia luktar där Tristan hittade tryffel

image201
Tristan letar tryffel och Ia vet nog inte vad hon letar efter.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Låter kul med att leta tryffel, undrar om det finns här hos oss också?

Postat av: Hannah

Yvonne: det finns säkert. Ni får ge er ut i gammal granskog och leta. Jättebra och rolig aktivering för våra krulltottar.

2007-10-28 @ 19:55:09
Postat av: Tessan

Kul! Men hur får man dom att fatt VAD dom ska leta efter????
Sen har jag har insett att knäppa kort på Lagotto inte är det lättaste;)

2007-10-28 @ 20:23:37
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Hannah

Tessan: ja du, bra fråga. Tristan visste redan hur han skulel göra när han kom till mig så han har grävt och letat tryffel samtidigt som Basta har studerat honom så då började hon också leta. Tror att det var Dorotas Jazz som började gräva spontant och på så sätt lärt Tristan.

2007-10-29 @ 07:20:20
Postat av: Tessan och

Hmmm...ja här grävs bara hålor i trädgården...och ingen Lagotto som kan visa hur man letar tryffel...Nåja överlever nog utan;)
Må gott!

2007-10-29 @ 21:47:58
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback