Måndag

Helgen spenderades som sagt på praktiken. Jag trivs verkligen, personalen är helt suveräna. Det är en väldigt skön stämmning. Nu har jag lite koll på vad det är för patienter de har, och de är som sagt väldigt sjuka. Det har varit väldigt lugnt när jag varit där men när som kan det hända saker. Att gå upp 05.00 är egentligen inga större problem men däremot är jag extremt trött på kvällarna. Därav inga blogginlägg på hela helgen.

I dag är det måndag och jag är ledig. Det finns saker som jag borde göra men som jag kan skjuta upp. hade egentligen tänkt att jag under helgen på praktiken skulle ha påbörjat datainsamlingen inför seminariet nästa torsdag men det blev inte riktigt så. Och därmed kan jag inte pyssla med det hemma i dag. Får försöka börja i morgon. Denna vecka är jag på praktiken 06.45-16-15 tisdag och onsdag och 11.45-21.15 på torsdag. På onsdag ska jag dock rymma tidigare eftersom vi ska på Gwen Stefani i globen på kvällen. På fredag far jag mot örebrotrakten för att spendera helgen hos mams och papps. Ohh mysa med Basta och Fixa. Nu var det ett bra tag sedan jag såg lilla Fixa. 

I dag ska jag ta mig ned på stan för att leta höst/vinterkappa. Har spanat in en röd och fin kappa på Lindex, får hoppas att den sitter bra och att den finns kvar i min storlek.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ser framemot helgen !!!!!

Postat av: Hannah

mams: ja det är klart att ni gör. Tristan vill ut i skogen och ranta

2007-10-08 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback