Meningen.

Tänk om jag hade vetat att det inte skulle ha kommit någon på lagottoträffen i går. Då hade J och jag istället kunnat åka på visning av lägenheten i solna. Det är omvisning i morgon kväll så då ska vi dit och spana. J och jag tycker väldigt olika om saker och ting. Säger jag fint säger han fult, säger han fint säger jag fult. Så när vi hittar en lägenhet som båda faller för då borde det vara meningen... meningen att den lägenheten ska bli vår. Det finns dock ett liitet problem. Jag har inget jobb än. Inget jobb = inget lånelöfte från banken. Så ni mina kära bloggläsare, på lördag fyller jag år, är det någon som har en miljon eller två till övers så är jag tacksam! ;)
Men eftersom lägenheten är jättefin finns det en risk att det kommer bli budgivning. Förövrigt verkar bostadshysterien i sthlm stanna av lite, det finns massor av fina lägenheter till fasta priser.. Kan inte de andra som är intresserade av "vår" lägenhet köpa en sådan istället? Så får vi ha "vår" lägenhet i fred.   


Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Hoppas hoppas hoppas HOPPAS

Postat av: Anonym

La: som det ser ut blir det inte vår lägenhet. Jag kan förmodligen inte ens åka och titta på den i morgon. Får se om J kan ta sig dit.

2007-10-29 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback