Mina hundbajspåsar är på väg till gotland.

I dag har Tristan varit hemma eftersom J:s lillebror har hängt här i lägenheten hela dagen. Rätt skönt att slippa åka och lämna Trisse hos dagmatte tidigt på morgonen. Nu är svärmor och lillebror på väg hem till gotland, men mina bajspåsar. De enda jag har! Lyckligtvis är jag tjej vilket innebär att jag har många jackor och kappor och i varje ficka finns det bajspåsar så jag tror att vi klarar oss tills i morgon då jag får köpa nya.

Jeezz vad trött jag är i dag. Kom inte i säng förs strax innan 23, kunde inte somna för att folk (J, svärmor och lillebror) rörde sig i lägenheten. Somnade vid 23.30-00-tiden. 02.30 vaknar jag av att Tristan bökade runt, väste åt honom att han skulle sova, då lugnade han ned sig men låg och "suckade". Anade att han kanske behövde gå ut, men jag orkade inte, kunde dock inte somna om. Vid 03.00 gav jag upp och gick ut med prinsen och som jag misstänkte var han dålig i magen. 03.30 var jag fortfarande vaken men inte när klockan ringde 05.00. Då var jag trött som en klubbad säl.

dagen på praktiken har gått i ett. I morgon ska jag få sluta efter lunch för att de har möten hela eftermiddagen och jag ska hem och baka åt dem. Därmed får Tristan stanna hemma i morgon också.

Nu ska jag ta en dusch, sedan laga mat. efter det måste jag skriva klart mitt CV och skicka i väg jobbansökan, det ena är sista ansökningsdagen i morgon.. Efter det ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback