No more väg 72

Nu är psykiatriplaceringen avslutad. Fick finfina omdömmen. Tänk vilken bra sjuksköterska jag kommer bli. Det är alltid lika tråkigt när man ska lämna en praktikplats där man har stormtrivts. Speciellt när man lärt känna en massa härliga människor där som man aldrig kommer träffa igen. Någon eller rättare sagt något som jag INTE kommer att sakna är väg 72. FI FAAN vad trött jag är på att köra den där jäkla vägen. Ska nog aldrig åka mot Sala igen. Nu är i alla fall 8 veckor praktik avklarade. Nu är det bara 7 veckor kvar, dessa 7 veckor ska jag spendera på ett äldreboende.

I morgon hade jag tänkt mig en sovmorgon men sedan kom jag på att jag måste vara hos M&N mellan 07 och 08, detta för att lämna bilen och få kamremmen bytt.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback