Ny vecka - sista veckan

I dag är jag ledig från praktiken eftersom jag har hängt där hela helgen. I går var de snälla och släppte hem mig sedan vid 18.45. Denna vecka är sista veckan på psyk. Jösses vad tiden har gått snabbt.
Tristan och jag har börjat morgonen på vårt sedvanliga vis med lagottomys. Sedan blev det en ritkigt prommis, tyvärr så regnade det lite smått, vilket gjorde prommisen mindre rolig. I dag ska jag söka 2 jobb som jag har hittat, ska åka ned till jobbet för att fiska referenser samt skvallra lite, maila min huvudhandledare jag hade på vårdcentralen för att höra om jag kan lämna henne som referens.   

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lycka till med jobbsöket. :-)

Postat av: Anonym

Lycka till önskar mams oxo

2007-10-22 @ 10:33:19
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Yvonne & Mams: tackar!

2007-10-22 @ 10:43:15
Postat av: La famiglia

Jag kan väl inte vara sämre, så även jag önskar lycka till. I synnerhet om jobben ligger i närheten av oss, för då kan vi träffas oftare.

2007-10-22 @ 10:46:35
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: tack för lyckönskningarna. Och ja jobben som jag söker ligger nära er. I alla fall på rätt sida av stan

2007-10-22 @ 12:18:34
Postat av: Helena o Tosca

Nämen du får ju inte överge oss....Även om det är bra med jobb ;)

2007-10-22 @ 12:37:01
Postat av: Hannah

helena: Vi får komma och hälsa på er och ni får komma till stor stan och hälsa på

2007-10-22 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback