Paus.

Denna vecka är det paus från parktiken. En välbehövd paus. I stället ska vi vara i skolan vilket inte är alltför ansträngande. I dag ska jag dit 13-16. I morgon har vi grupparbete 9-12 och på torsdag föreläsning 9-12. Jag hoppas att det blir fortsatt milt väder på torsdag. tanken är nämligen att jag ska åka mot örebro efter föresläsningen och då får Tristan sitta i bilen så länge. Om det inte blir minusgrader... På torsdag ska jag äntligen till min frisör. Sist jag var hemma i örebro var frisören på semester. Har inte varit där sedan i juli. Det är jättelänge sedan. Topparna är slitna och utväxten är enorm.  

I dag när jag kommer till skolan ska jag beställa min sjuksköterskebrosch. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha en i silver eller om jag ska ha en som är i försilvrat material. En annan fråga är om jag ska ha något in graverat eller ej. Alla dessa svåra val.. *S*

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta du en i silver med gravyr.
Man tar bara syre examen en gång.
Mamma och jag kan säkert sponsra.

2007-10-29 @ 16:47:26
Postat av: Hannah

Pappa: det blev en i silver. det var ingen större prisskillnad

2007-10-29 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback