Solna T/R

Tristan och jag rejsade mot sthlm men vid avfarten innan vi skulle av slog det tvärstop. HEJ BILKÖ! Lyckades i alla fall komma fram och hitta nästan ända fram. Eller rättare sagt jag hittade för långt. Missade var jag skulle svänga in och svängde en gata för sent men där hittade jag en parkering. Och efter lite virrande och frågande hittade jag gatan men inte Joakim. Tillslut kom även Joakim till rätta. Lägenheten i fråga har jag varit så såld på, jag hade mer eller mindre redan flyttat in. Men jag blev nog lite besviken, eller jag vet inte. Den kändes mindre än vad den såg ut på bilderna.  Visst kan jag tänka mig att bo där, men det lär bli rejäl budgivning och de pengarna är den inte värd. Vi får se... Hur som så har vi numera ett lånelöfte i alla fall. Så vi letar vidare. Ska bli spännande att se vad denna lägenhet slutar på. Kanske ska vi lägga ett litet bud för att "jävlas" lite och andra får den dyrare. *S* 

Jag börjar i alla fall vänja mig vid att köra till sthlm. Visst är jag duktig.

Nu ska jag rasta prinsen sedan ska vi mysa i soffan.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Klart ni ska lägga bud. Det är ett bra sätt att lära sig hur det funkar.

Postat av: Hannah

La: så sant så. Och om det inte skulel bli någon budgivning (vilket det dock kommer bli) och den skulel bli "billig" så skulle jag kunna tänka mig bo där.

2007-10-30 @ 20:46:06
Postat av: Pappa

Hur stavar du Hanna???
Skulle med ett L
jajaja du brås ju på moi`
BtW Räntorna går upp nu så det kommer att dämpa priset, Senaste info från rapport

2007-10-30 @ 21:06:32
Postat av: Hannah

pappa: jo jag vet och det märks ganska tydligt på sthlms bostadsmarknad. Det är inte alls hysterisk prisstegring längre.

2007-10-30 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback