Tre ord.

Trött och grinig!

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Du måste nog precisera dig, annars kan vi inte trösta och muntra upp dig. För det är väl det du vill eftersom du skriver om det på bloggen

Postat av: Hannah

La: nej det var mest en förklaring till varför det inte kom något ordentligt blogginlägg. Behöver varken tröst eller muntras upp utan det jag behöver är sömn. Går man upp 05.00 är man rätt trött på kvällen. Och en trött Hannah är en grinig Hannah

2007-10-07 @ 16:01:59
Postat av: La Famiglia

Aha, då kanske det räcker med att jag inte stör.
Att en trött Hannah är en grinig Hannah är ett fenomen som jag känner igen. Men för egen del brukar jag säga att när jag är trött orkar jag inte vara varken grinig eller sur.

2007-10-07 @ 16:56:27
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: du stör inte. i dag har fenomenet trött tagit över, så det finns inte riktigt plats för grinig. fast lite grinig blev jag när vi endast fick ett naanbröd när vi köpte indiskt take away. Vi hade beställt och betalat för 2

2007-10-07 @ 19:21:07
Postat av: La Famiglia

Efter ett antal liknande fadäser med take away har jag numer som princip att alltid kontrollera det vi fått innan jag åker iväg från restaurangen.

2007-10-07 @ 22:38:21
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: ahh det är kanske något man ska prova. förörvrigt var maten suverän

2007-10-08 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback