Vilken trevlig dag!

Uppis- järfälla tar fjuttiga 40 minuter om man inte åker fel vilket vi naturligtvis gjorde men bara en gång.
I Järfälla bjöds det på gott fika, trevligt sällskap, trevliga samtal, trevlig lagottoprommis och jättegod mat och efterrätt. Ett stort tack för i dag till hela La Famiglia.

Tristan är nöjd med att ha fått kuta i skogen och letat tryffel samt blivit en massa klappad på. Han är helt slut efter denna dag och i morgon lär det inte bli någon vila eftersom vi (Helena och jag) ska ha lagottoträff. Får hoppas att det dyker upp lite folk.

Sitter just nu och laddar in dagens bilder i datorn, får hoppas att det blev någon bra bild på Ia och Tristan

Kommentarer
Postat av: Tessan

låter som en helt underbar dag!!

Postat av: Helena o Tosca

Nästa gång vill vi också följa med...... ;)
Ja, vi får hoppas nån kommer imorgon. Försökte få med mig en här i närheten och de ville gärna, men kunde inte. Så typiskt.

Tar du med korv till oss också eller bara till dig?

2007-10-27 @ 22:48:54
Postat av: Hannah

tessan: ja det var mycket trevligt!

2007-10-27 @ 22:51:29
Postat av: Hannah

Helena: det får ni göra!
De du träffat kanske kan komma en annan gång!
Jag tror att Tristans och mina korvar och bröd även räcker till dig och tosca!

2007-10-27 @ 22:52:34
Postat av: La Famiglia

Jag håller med Tessan, det låter som en riktigt trevlig dag.

Helena, din önskan tar jag som ett löfte.

2007-10-28 @ 00:47:26
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Mutti

Vad är en dag i Järfälla med La Famiglia .......
om inte alldeles underbar!!!!!

2007-10-28 @ 07:52:09
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

La: då tar vi med oss Helena och tosca nästa gång.

2007-10-28 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback