Ledig

På grund av att de har stort manfall på vårdcentralen i dag så gav de mig "ledigt". Eftersom jag ändå hade tänkt spendera stora delar av dagen med att förbereda mig inför fredagens seminarium så tyckte handledaren att jag lika gärna kunde göra det hemma. Danke schön dör det! Sovmorgon är inget jag tackar nej till. Jag förstår inte jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Så mycket sovmorgon blev det dock inte i morse, vaknade till av att J gick upp vid 07-tiden insåg då att jag behövde gå på toa. Tänkte sedan sova vidare men fick istället en mysstund med Tristan som kom upp i sängen. Lyckades inte somna om men Tristan låg på rygg och snarkade ljudligt. Tidigare var Tristan alltid väldigt morgonpigg, han väckte ofta mig ( men inte J som är svårväckt) tidigt. Nu för tiden är det jag som får dra upp Tristan. När jag går upp 05.30 snarkar Tristan gott vidare, efter 06 brukar jag få tvinga upp honom för att han ska få mat och morgonprommis innan jag behöver åka.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback