Miss i planeringen.

För några veckor sedan var Tristan och jag hos Tristans tilltänkta dagmatte för att hälsa på. Det gick helt suveränt med hennes andra hanhundar. Tristan lekte tom med en av dem. I morse lämnade jag Tristan hos dagmatten och när jag hämtade honom nu i eftermiddag berättade hon att det inte alls hade fungerat. Hon och Tristan hade fungerat bra, hon tyckte att han var urmysig. Han låg och snarkade vid hennes fötter när hon pluggade. Men hennes hund som Tristan sist lekte med, ja de kom helt enkelt inte överens i dag. Således kommer det inte att fungera att ha honom där.

Nu har jag alltså en smärre kris. Har en annan tjej som inte har några hundar hemma som är intresserad, har dock inte hennes nummer. Har mailat henne och bett henne att ringa upp mig så fort hon kan. Hon lär i alla fall inte kunna ta honom i morgon så jag vet inte hur jag ska lösa morgondagen, får vara på praktiken halvdag eller så. Hurra! Fick precis tag på Maria som kan komma i morgon på dagen och gå ut med honom.  

Ja ja det löser sig nog. Jag hoppas att tjejen hör av sig snart annars ringer jag till nästa person i kö, en 60-årig kvinna.

Kommentarer
Postat av: Helena

Behöver du hjälp kan du dumpa honom på mitt jobb vet du. Om det skulle vara kris.

2007-09-10 @ 19:12:28
Postat av: Hannah

Helena: ja det är ett alternativ någon gång om det blir total kris.

Postat av: salma

WOW Trisse!
Tänk att folk står i kö för att få passa dig. Du måste va´ nåt alldeles extra.
Sniff o Puss!

2007-09-10 @ 19:43:44
URL: http://salma.bloggagratis.se
Postat av: Tristan

Salma: jo du! Jag är nått extra.. men det vet du ju redan! Nosmys

2007-09-10 @ 19:47:00
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback