Himmelska hundar

I dag tog J, jag och Tristan en promenad här på östermalm, vår destination var hundcafét Himmelska hundar.
J åt en smaskig chevresallad, jag tryckte i mig en förträfflig varmmacka med chevre. Tristan fick en mezetallrik med blodpudding, ost, skinka och leverpastej toppad med lite rivna morötter. Mums sa Tristan och smaskade glatt i sig. Tristan fyller år på tisdag så vi firade hans födelsedag lite i förväg. Naturligtvis glömde jag att ta med kameran. 
Hundcafét är väl värt ett besök. Lär gå dit fler gånger. Tristan hade ju tidigare bestämt en dejt där med Salma i somras men det blev det inget av så nu undrar han om Salma vill följa med dit i december när/om de kommer och hälsar på? Tristan rekommenderar mezetallriken. En annan grej som Tristan gillade med hundcafét var att det var en barnfamilj där. Barn är bra tycker Tristan, av dem kan man lätt sno mat. 

Efter detta kalasandet är Trissenisse trött och snarkar nu gott i soffan.

Kommentarer
Postat av: salma

Det låter som en bra ide' Tristan att gå dit när jag kommer i december =)



kram

Postat av: Tristan

Salma: it´s a date! :D

2008-08-31 @ 09:08:29
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback