Vet inte

riktigt vart jag ska börja.
Det har varit en fantastiskt trevlig och rolig helg. Tyvärr går tiden så snabbt när man har skoj.

Men vi börjar väl från början?!
I lördags förmiddag fick vi finbesök, Ulrika och Ofelia kom nämligen på besök. Vi pratade lagotto och fikade sedan blev det dags att möta Mia och Salma vid centralen så det blev en promenad dit och hem. Tyvärr hann vi aldrig visa dem något av alla våra fina promenadställen. Eftermiddagen spenderades i samma anda som förmiddagen dvs lagottoprat och lagottomys. Ulrika och Ofelia återvände till familjen och istället dök mamma och tjejerna upp. Fyra lagotto i en lägenhet och det märktes knappt.. Ok det var vissa som förde lite oväsen nattetid men annars så...

I går morse ringde klockan tidigt. Upp och i väg till Älvsjö för att ha en trevlig dag på utställningen på mässan. Tristan som inte var anmäld (han är fortfarande väldigt korthårig) fick inte följa med och han blev jätteledsen. När jag kom hem på eftermiddagen berättade J att han hade vaknat av att Tristan gick runt och pep och skällde (Tristan skäller nästan aldrig) efter att vi hade gått. Sedan hade han hoppat upp i sängen och lagt sig med huvudet på Js bröstkorg och suckat djupt.
Det var som sagt en supertrevlig dag på mässan. Alltid lika roligt att träffa alla trevliga människor, ingen nämnd och ingen glömd. Men jag vill rikta ett extra stort tack till Mia och Ulrika för en supertrevlig helg. Det var såå roligt att ni kom och hälsade på oss, synd att ni bor så långt bort.
Hade planer på att shoppa ett nytt koppel till prinsen men det var så satans mycket folk så mamma och jag orkade inte tränga oss fram. Får bli en annan gång..

När jag kom hem hade jag så ont i mina ben och fötter att jag helst bara ville ligga i soffan men J hade andra planer. Han hade nämligen röjt lite i källarförrådet och tyckte att det var dags att ställa ned balkongmöblerna.. Och jag hade inget annat val än att hjälpa till... Somnade sedan tidigt i soffan, säkert redan vid 20-tiden.
Känns som om jag hade behövt vara ledig i dag efter denna helg, men det är bara att jobba på.. Nu har jag ju inte varit på avdelningen på en vecka eftersom det var kurs förra veckan så det ska bli roligt att komma tillbaka.

tjing tjing!  

Kommentarer
Postat av: mia

Men oj snarkade jag såå högt....;-) annars fattar jag inte vad du menar med att föra oväsen på natten, ha ha.



Tack för en trevlig helg!

2008-12-08 @ 12:11:53
Postat av: Hannah

Mia: ja det kanske var dina snarkningar jag hörde s fast det är nog större risk att det var mammas..



tack själv. Ni är välkomna tillbaka när ni vill :D

Postat av: Helena o Tosca

Det var kul att träffa er också.

Vi får planera in nån tryffel-letar-helg framöver (dvs nästa år)

2008-12-08 @ 21:00:27
Postat av: Helena o Tosca

Det var kul att träffa dig igen, även utan hund.

Vi får planera in nån tryffel-letar-helg framöver (dvs nästa år).

2008-12-08 @ 21:01:22
Postat av: Cavvetjejernas matte

Vad synd att inte Tristan var i utställningsskick!



Kan hålla med dig om att det var konstigt att hon inte tog boreliaprovet som hon pratade om. Jag har inte börjat ge Moa smärtstillande än då hon inte haft några symtom sen vi kom hem. Avvaktar och ser. Kan ju inte vara bra att stoppa i henne medicin när man inte är säker på orsaken. Hoppas hoppas att det går över ändå.

Ha det gott

2008-12-10 @ 19:44:00
URL: http://www.cavaliersajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback