Freitag

Under eftermiddagsprommisen började det snöa igen, Hurra sa Tristan och skuttade glatt fram. Under prommisen skuttade vi över och på trästockar. Jätteroligt sa Tristan. När vi sedan travade hemåt kom det en massa polisbilar, ambulanser och brandbilar, de tystnade ganska snart.  Anledningen hitttade jag på dn.
Jag som ska ut och åka tunnelbana för första gången, alltså för första gången sedan vi flyttade hit. Har hittills lyckats undvika kollektivtrafiken. Men i kväll ska jag hem till Emma och hänga med henne och lille Tim.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hur inpsirerande var det att åka tunnelbana efter det?

Postat av: hannah

Yvonne: ja kände mig lite skeptisk men det gick bra

2008-02-16 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback